fredag, september 21, 2012

Uppdatering från sänghalmen.

Mycket mindre hett än det låter. All träning inställd, inga roliga planer för helgen och jag ligger 16.00 nerbäddad. Snoret forsar och jag är trött, trött, tröööött. Nåja, vill kroppen vila ska den få det. Det finns dock ganska mycket mysigt pyssligt man kan göra hemma också, typ läsa och pilla i photoshop and shit. Jag tror nästan M är nöjd över att jag är sjuk, eller inte över själva sjukdomen men faktumet att han också får ligga hemma och slappa utan att jag peppar med honom på upptåg.
Ligger nu och funderar på middag... Mackmiddag? Alltså typ fil och macka. Så mycket energi finns just nu. Eller typ nässpray. Imorrn blir det älgkalvsstek! Vi måste äta ur frysen har vi märkt, den börjar bli så jäkla full. Inte mig emot, älskar ju vilt! Livar upp fredagen med en bild på Annan katt(som hon nu mer heter), där hon hemsöker oss från ovan. Creepy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar