söndag, september 23, 2012

Vad ska jag göra med håret?!

Börjar bli riktigt less på min hårfärg, mycket underhåll för något jag inte ens tycker är speciellt snyggt. Av någon konstig anledning börjar tankarna dra åt något mörkare, vilket känns ostabilt då det är SKITJOBBIGT att bli ljus igen. Det är ju jobbigt att vara ljus också, utväxten syns väldigt mycket.

Såg nyhetsmorgon nyss med Molly Sandén(vem nu det är), hon hade snygg hårfärg. Undra om det hade funkat på mig? Tyvärr hade inte fru Sandén en enda vettig bild på sitt hår i bra ljus men det var typ mörk plommon med nästan cerise skiftning. Tor jag ska diskutera det med frisör-Ingela.

Ännu viktigare, vad tror ni? har ni något roligt förslag? Jag hakar ju på det mesta i färgväg förutom att bli ljusare. Då ramlar håret av. På bilden ser ni lite olika färger jag haft, vissa bättre än andra. Hjälp nu! /vilse_i_håret_86

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar