måndag, oktober 01, 2012

Dag 1.

PEPPEN, dagen D är här! Hurgårdet, hurgårdet?! Jag är så himla taggad så jag håller på att spricka. Ställde mig(något motvilligt) på vågen i morse och jag har ju verkligen något att jobba med så att säga. jag försöker att se det positivt, det är ju lättare att se resultat ju mer extra man har. Måtten och bild tog jag igår så nu är allt klart!

Laddat ner shape up-appen igen. Ibland känner jag att jag har dålig koll på hur mycket energi det är i vissa livsmedel. Kommer absolut inte att räkna varje dag men ibland, vid behov. Till vikten använder jag appen viktkoll, den är lagom enkel och tydlig tycker jag.

Ni med smartphones, vilka appar använder ni?

5 kommentarer:

  1. Heja heja, ska bli kul att följa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag hoppas på goda resultat ;)

      Radera
  2. Jag använder True Weight sedan juni 2010 och jag har en kurva över min vikt sedan dess. För det mesta pendlar vikten +-1kg.

    Jag var och handlade idag och det blev en hel del grönsaker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska kolla in den! :)

      Grönisar är gott, har du någon favvo?

      Radera
    2. Paprika funkar ju till allt, det har vi alltid hemma. Sen har jag en kanske lite konstig kärlek till rå blomkål... Det smakar lite pepprigt. Vill man lyxa till det kan man ju ha dip till, annars kan man ha små buketter i salladen.

      Radera