onsdag, oktober 10, 2012

Dag 9.

Det blev en stooor frukost(med lite väl mycket kolisar) eftersom jag hade frukostmöte i morse. Jag känner mig inte hungrig nu och kommer att äta en lätt lunch vilket funkar extra bra idag då jag kommer att äta tidig middag.

Det är helt klart maten som är svårast för mig. Träningen är ju något man aningen genomför eller skiter i, maten är en avvägning. Både i mängd och kvalitet. Jag är rätt nervös inför invägning och fotografering till helgen, själv kan jag inte se någon förändring? Jag känner mig snarare pluffsig och uppsvälld, som att jag samlat på mig vätska. Det är alltid med lite rädsla jag ställer mig på vågen men vad ska man göra? Det är ett enkelt sätt att få ett kvitto på ansträngningen man gjort. Vågen ger ju inte hela resultatet dock. Det är ju därför jag fotar och mäter också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar