lördag, oktober 20, 2012

Veckans resultat.

Viktminskning: -0,6 kg
Total minskning under oktoberutmaningen: -2 kg

Hade en stressig morgon och hann inte mäta, vänta tills nästa vecka med det och det känns helt ok. Bilderna är tagna och det syns en liten skillnad från förra veckan, dock känner jag mig svullen pga annat så jag hade inte förväntat mig varken viktminskning eller att det skulle synas. Jag måste ändå säga att jag är nöjd med resultatet! Hittills under oktoberutmaningen har jag hunnit med 14 träningspass. 4 kvar till mitt mål är nått, jag har 11 dagar på mig. 

2 kommentarer:

  1. Grymt av dig! Jag borde ha räknat träningspassen jag med. Hm... får börja med en träningsdabok tror jag bestämt =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Ja, det kan ju vara en kul grej att följa upp. Kan du inte försöka räkna lite bakåt för att se på ett ungefär hur många du kört? :)

      Radera