måndag, oktober 08, 2012

Veckans träning.

Har mycket att göra på jobbet och privat nu, därav dåligt med inlägg. Inte dåligt mycket eller så bara att det är mycket att göra. Typ positiv stress. Nu har jag i alla fall tagit mig tid att planera veckans träning. Så bapparabaa! Här kommer den;

Måndag: Promme 75 min, IW 45 min
Tisdag: Off skates á la 80's (mer om det sen)
Onsdag: Vilodag
Torsdag: Roller derbyträning eller IW 45 min
Fredag: Zumba 45 min
Lördag: CXworX 30 min
Söndag: Roller derbyträning

Ska även försöka lägga in lite egen styrka när jag är på gymmet samt kanske boka in en PT-tid, om jag vågar. Det är ju inte helt oläskigt att göra när man känner sig en smula ur form.




2 kommentarer:

  1. Anledningen till att man anlitar en PT är att _bli_ i bättre form, man behöver inte vara i god form när man börjar. Jag är supernöjd med min PT!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo helt sant, men kommer ändå inte undan från läskigheten. Det är inte direkt logiskt, just dom tankegångarna.

      Radera