söndag, oktober 07, 2012

Veckosummering.

Veckan har gått bra, över förväntan. Jag har haft sug efter sött men det har varit kontrollerbart. Maten har gått bra och jag har inte behövt fatta några dåliga beslut på tom mage. Jag tycker dock fortfarande att frukost är svårt, jag hade hellre ätit mer till frukost än till lunch eller i alla fall haft en jämnare balans där emellan. Får klura på det. Träningen har gått bra, totalt har det blivit 5 ggr(räknar dubbelpassen som en gång, dom är korta!) träning denna vecka vilket innebär att jag håller mitt körschema. Jag har tappat -0,6 kg och någon cm, tyvärr klantade jag mig och glömde fota, det får bli nästa vecka istället om jag behagar att komma ihåg, klantaschul! Så här såg veckans träning ut. 

ndag: Zumba 1h
Tisdag: Promenad 75 min och CXworX 30 min
Onsdag: Vilodag
Torsdag: IW 45 min
Fredag: IW 45 min
Lördag: CXWorx 30 min, sha'bam 45min
Söndag: vilodag(Umeå)


För den uppmärksamme så ser inte träningen ut som jag planerade riktigt. Varför? Jo, livet kan ibland kräva lite omstuvning i kalendern. Nästa veckas träningsplanering kommer senare eller i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar