lördag, november 10, 2012

Hjälte-mamma och Benny Andersson.

Jag är inte van vid alkohol alltså. Somnar sent, vaknar tidigt och är trött resten av dagen. Inte en chans i helvetet att jag skulle kunna genomört ett vettigt träningspass idag och det är mycket av den anledningen jag dricker otroligt sällan. Jag är rädd om varje helg eftersom att man då har gott om tid på gymmet och andra kvalitetsgrejer. 

Har haft en riktig ätardag idag med massor av kolhydrater. Helt okej för mig, men jag vill gärna återgå till det normala imorgon. Fast då ska vi fira pappsen som fyller år idag. Dom är på fest ikväll med Benny Andersson så dom hade inte tid. Mamma hade lunchat med honom och några till för någon dag sen. "Han var jättetrevlig" tyckte hon. Jahapp, se där. Hon är fräsig, min mamma. Gjorde världens insats igår dessutom. M skulle komma till vår fundraiser men slutade helt att svara på sms och när jag ringde. Han hade somnat. Hjälte-mamma ställer upp och går hem till oss och väcker honom och säger glad i hågen att "du kan ju skicka ett sms till Maya nu och säga att du är på väg". Klockan var elva på kvällen. Mamma kan man alltid lita på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar