torsdag, november 08, 2012

PT-tid - check.

Nu är tid med personlig tränare bokad. Känns skitläskigt. Jag har ju inte jättebra enfarenhet sen tidigare av PT men jag tror på den här killen, han känns proffsig och kunnig. Tidigare har jag upplevt att personerna jag varit till inte riktigt har lyssnat på vad jag har sagt, till exempel den gången då jag sa att jag var helt ointresserad av att springa. "Du ska kunna springa milen under en timme i augusti" sa hon. Jaha, tack då. Fast nej tack.

På tisdag nästa vecka ska jag i alla fall dit. Som ni kanske minns skrev jag en mindre novell till honom innan, allt för att det ska bli bra den här gången. Jag har ju ofta lite kontrollbehov och den här situationen är inte något undantag direkt. Någon som har något tips inför PT-tid? Karin?


2 kommentarer:

  1. Hm.. jag skrev ju en kommentar, men det verkar som om den försvann i cyberspace.

    Jag tycker att det är ett utförligt brev du skrivit till honom, så han vet vad du är ute efter. Sen är tipsen från mig att vara öppen med honom, säg till om du inte förstår en övning, om det inte känns rätt och om du får ont nånstans.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina! Jag är superpeppad och rädd ;)

      Radera