torsdag, november 22, 2012

sleep mode.


Finns det något husmorstips mot novembertrötthet? Jag tror nämligen att jag drabbats av denna åkomma. Jag är trött när jag vaknar, seg under dagen och somnar tidigt på kvällen. Mitt lager D-vitamin lär ju vara slut med tanke på hur sällan vi äter fisken, men det är inte så himla lätt att få till när varken jag eller M är speciellt bra på att laga. Det stämmer in tidsmässigt också, här i norr brukar lagret sina i november. Är det en solsemester jag behöver? Tyvärr saknas det resurser för det. Bajs.

Äh, låt mig bara sova lite.

2 kommentarer:

  1. Laga till fisksoppa, finns en supergod med saffran i min blogg. Eller tandoori fisksoppa :) då får man i sig massor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det ska jag kolla in! Annars blir det typ alltid lax i ugn :)

      Radera