söndag, november 04, 2012

Veckans träning.

                               Måndag: Vila+reps
                               Tisdag: Sha'bam 45 min+reps
                               Onsdag: IW 45+reps
                               Torsdag: Vila+reps
                               Fredag: Zumba+reps
                               Lördag: Cxworx+reps
                               Söndag: Roller derby+reps

Jag kommer att vara borta endel och har planerat min vila efter det. Är pepp på veckans träning, har hittat ultimata pass med ultimata instruktörer. Som ni ser ligger jag även lite plus på mina reps efter dagens Build a bitch-övning(innehåller hello dollys, sit ups och push ups samt speed. tot. 288 reps där). Det känns bra, man vet aldrig när man får förhinder! Askul derby-träning idag, har saknat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar