måndag, januari 07, 2013

Avgiftning

Efter en god jul och ett gott nytt år är det dags att hitta tillbaka till rutinerna igen. Fikat från födelsedagen är fryst och grönisarna är inhandlade. Jag kommer inte att köra lika strikt på kolhydratsidan denna gång men det blir att dra ner lite samt skippa allt som heter godis och fika. Om 26 dagar(1/2) ska vi fira min mamma med ett restaurangbesök vilket betyder efterrätt. Tills dess ska jag försöka skippa sånt och jobba på med träningen så fort jag slutar hosta och snora. Jag tror inte att det kommer bli lätt, men enklare än sist. Nu vet jag ju hur man gör, jag har det färskt i minnet! När jag tänker tillbaka på oktoberutmaningen gör jag det faktiskt med glädje, det var härligt att känna så mycket pepp och motivation. Alla som vill får haka på med egna mål, spelar ingen roll vad det gäller.

(Ps, jag vet att skyr innehåller socker, den höll på att gå ut och man slänger inte mat i onödan.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar