måndag, januari 21, 2013

Det här med att flyga igen.



Kan inte fokusera, kan inte koncentrera mig. Förutom på jobbet, där är det så mycket att göra så jag hinner inte grubbla. Varför? Jo, jag ska flyga på onsdag. Och jag är ju rätt flygrädd. Eller var. jag vet faktiskt inte längre. Har haft lite återbesök hos KBT-terapeuten inför detta och det har gått rätt bra tror jag. Det känns ju inte helt klockrent men det är inte säkert att jag kan förvänta mig det. Jag grubblar inte så mycket på själva resandet men det ligger i mitt undermedvetna och lurar, det gör mig disträ och på dåligt humör och lite nere utan att jag egentligen tänker på det. Men det påverkar.


 På ett sätt ska det bli skönt att göra bort så jag kan återgå till allt annat. Dessutom ska det bli roligt eftersom det är en bra jobbrelaterad grej och så får jag träffa Sara! Och det är någon att längta efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar