onsdag, januari 09, 2013

En gråskala är ganska bred.

Det blev en kraftig ökning på mitt inlägg om relationer och hur man tar hand om dom. Jag undrar vad det beror på, säkert flera anledningar?

  • En grupp är såklart trogna läsare
  • En grupp blir nyfikna och läser för att dom tror att jag och M har det lite dåligt och vill gotta sig
  • En grupp läser för att så många andra har läst
  • En grupp läser för att det är ett viktigt ämne
Vilken tillhör du? 

Jag vill ännu en gång påpeka att vi har det bra, jag och M. Inga slentrian eller dylikt, ämnet är någonting jag tänker på och vill jobba med i förebyggande syfte eftersom man ser så många exempel där det går åt pipan och jag själv inte vill hamna där. 

2 kommentarer:

  1. Jag är trogen läsare :)

    Men jag känner igen mig, när jag mådde som sämst efter uppbrottet med M. så hade jag som mest läsare, tror det är så enkelt att folk gillar att gotta sig, tyvärr!

    SvaraRadera
  2. Jag är din slaviska följare, in all times. Du ligger som synligt bokmärke så ser dig direkt jag öppnar internet. Så himla skönt att ni har det så bra btw, det är en sådan härlig känsla att verkligen LÄNGTA hem bara för att få se den man älskar. ps. vad snygga ni var på polaroidbilden! :D

    SvaraRadera