onsdag, januari 02, 2013

fint ska're va!

I morgon är det min birfday så idag bakar vi lite grejer. Min snälla syster och mamma hjälper också till som tur är, annars hade jag aldrig hunnit. Jag är inget stort fan av tårta så mamma har lovat att göra en marängtårta ed vaniljkräm och ricekrispies som är sjukt god! Här hemma har vi kirrat chokladbollar(bästa fikat!), lavendelkakor och cupacakes.
På min murder mysteryfest blir det snittar, pannacotta och bubbel till. Jag älskar att pyssla med sånt här skit men när man fyller år så himla nära julafton och nyår blir det lätt lite stressigt... Allt är under kontroll dock, det kommer bli en sjukt rolig fest! Synd bara att någon inte kommer överleva kvällen :pPpPpPpppPppppP

2 kommentarer:

  1. Här kan du se bild på min mage :)

    http://web.stagram.com/n/cammycupcake/

    SvaraRadera