söndag, april 07, 2013

Djur och sjukdom.



Jag är magsjuk. Och det kan tänkas att jag har varit det i ca fem dagar bara det att jag inte fattade det för än i fredags. Spydde som en gris i den dagen och idag är första dagen som jag fått i mig ett litet mål mat alls. Dock är magen fortfarande kaos och jag får feber på kvällen. 

Livet, vad är det här för svammel? Jag blir inte sjuk, jag är ju typ alltid frisk! Magsjuka är det sämsta, när magen inte funkar, funkar ju faktiskt ingenting i kroppen. Som tur är har jag en kille och två katter som tar hand om mig i svåra stunder. Det är lustigt vad katterna känner av bra, dom vill ligga nära, eller ovanpå, spinna, slicka lite på handen och stryka. Trösta liksom, "så, så, det kommer bli bra". Katter är bra. DJUR är bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar