onsdag, augusti 28, 2013

Mixtra med kosten

Jag har ju testat periodisk fasta under den senaste månaden och nu bestämt mig för att sluta. Inte för att jag tycker att det är en dålig grej, tvärt om mår nog kroppen bra av att fasta ibland. Så länge man inte mixtrar allt för mycket med innehållet i kosten och till exempel äter kopiösa mängder fett(vem skulle göra något så tokigt?!). Det funkar bara inte för mig. Blir lite kass i magen och sen så tyckte jag att det blev för stor ansträngning. Vande mig aldrig riktigt vid fastedagarna och blev lite stressad av att veta att jag skulle äta lite. Sen så blev träningen lite lidande och jag kände att jag inte ville gå ner i träning två eller fler dagar i veckan på grund av kosten.

Så nu slutar jag, tack och hej fastan! Ses en annan dag kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar