onsdag, december 17, 2014

Girl be trippin'

Den här veckan är som ett töcken för mig, jag är trött på kvällarna och om möjligt ännu tröttare på morgonen. Snoozefunktionen går varm men tyvärr tror jag mer att det skadar än hjälper mig. På jobbet sitter jag och dagdrömmer om att få åka hem och lägga mig i sängen under alla fluffiga täcken och bara låta sinnet fara iväg på egna äventyr. Jag är btw, väldigt bra på att vistas mellan vakenhet och sömn och har lätt för att förstå när det händer. Det är så jäkla ballt att inse att jag inte längre styr över min egen hjärna utan att den hittar på märkliga och drömska scenarion för mig att roas av en stund. Låter jävligt trippigt, och ja, det är det. Fast utan knark, endast med trött hjärna.

Det här är vad som håller mig vid liv, två ynka dagar kvar att bara härda ut och försöka få saker och ting gjorda. KÄMPA! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar