söndag, januari 25, 2015

Hej Vecka 33!

Nå, det känns ungefär på samma sätt som sist jag skrev om graviditeten. Knodden är så himla stor nu! I alla fall enligt appen men med tanke på min kurva så verkar hen växa precis som hen ska. 43 cm och 2 kg - jisses, känns ju som att det är färdigt snart. Jag börjar i alla fall känna mig färdig, är himla osugen på att det ska bli ännu jobbigare.

Jag börjar bli grymt less på detta tillstånd och pendlar mellan att tycka att det känns helt horribelt att jag ska orka gå till jobbet i sex veckor till, nästa sekund tänker jag att jag kommer vara så satans uttråkad de två ynka veckor jag ska gå hemma innan planerad ankomst. Två veckor som kan bli tre, fyra - ja, faktiskt fem. Trötthet vs. lesshet. Vad kommer att vinna i slutändan?

nä, jag är inte så jäkla munter just nu. Gissar på att det kommer gå över  sekunden jag får knodden i famnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar