onsdag, mars 04, 2015

Är det bara mig detta händer eller?

Skammen när en jobbar hemifrån iförd endast nattlinne, luktar lite halvilla med oborstat hår och tänder öppnar dörren för en stackars postkille i 25-års åldern samtidigt som en kommenderar katterna att INTE GÅ UT GENOM DÖRREN. Varför händer detta alltid mig?! Alltså inte så att jag vill impa på honom men det hade ju ändå varit skönt att i alla fall ha på sig kläder och inte lukta något speciellt.

Och jaaa, jag kunde ju ha struntat i att öppna men asos-paketet hägrade alldeles för mycket!

Med vänlig hälsning, Den lille matrealisten 

3 kommentarer:

  1. Jag öppnade en gång dörren för en tjej från kommunen i en lång tshirt. Vid lunchtid. För från ytterdörren såg man mig när jag satt vid datorn. Hon ba, eh jag ska bara. Jag ba, hahajagördetjagstannarhärinne, tack.

    SvaraRadera