måndag, maj 04, 2015

Trean kom!

Har ju träffat några andra då blivande mammor under min graviditet, närmare bestämt fem stycken. Inte dom via föräldrautbildningen utan ett gäng som hittat varandra på egen hand. Det har varit så otroligt värdefullt att ha ett forum där alla förstår vad en pratar om när det handlar om krämpor(både fysiska och psykiska) kopplade till graviditeten. Jag var först ut att föda och sedan har vi ungefär en i månaden fram till juli. Igår kom nummer tre till världen, Stort grattis P! <3
Känns så himla fint att ha er allihopa och veta att det finns någon på armlängds avstånd som går igenom samma resa. Vi kommer fortsätta ses även efter att alla bebisar har kommit vilket också är så himla värdefullt då jag inte har så många andra som nyligen fått barn.

Nu hejar jag på M som är next to go om några veckor, PEPP PEPP! Kan verkligen rekommendera er preggosar där ute att teama ihop med några andra i samma sits, gärna dom som är gravida för första gången och inte redan har erfarenhet av förlossning så ni är på samma nivå. Det har varit super för mig!

#soffhörnsmaffiantvåpunktnoll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar