lördag, oktober 17, 2015

Huuuuuus.

jag har ett sånt fruktansvärt hus-sug idag. Har ju ungefär alltid velat ha hus men det är liksom ännu mer på senare, post graviditet. En till person i läggan ergo ännu mer saker. Är så otroligt less på saker! Det är saker överallt och jag inbillar mig att när vi flyttar till hus kommer vi ha mycket mindre plotter framme(hehe, vi får väl se).

Jag är så less på att bo i lägenhet så att jag inte ens ids fixa till och göra fint. Vi städar ju såklart men inte det där plocket och organiseringen som en annars gör lite då och då. Dock MÅSTE vi börja säkra upp lägenheten lite, Stellan kravlar ju sunt i värsta rejserfarten och som det är nu kan vi inte släppa honom med blicken många sekunder utan att han hittar sladdar att rycka i.

Jag har som målbild att äga ett hus innan sommaren. Vi får väl se hur det går. Vägrar i alla fall att bo här med mer än ett barn. Vi får väl se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar