onsdag, januari 27, 2016

MILSTOLPE

Igår - oooh så fint, jag blir helt varm i hjärtat av att bara tänka på det.

Satt och lekte med Stellos efter jobbet, han höll på med några klossar. Jag tänkte att jag bara skulle testa att se om han ville ge en till mig om jag sträckte ut handen. Japp, det gjorde han så gärna vilket var otroligt gulligt, han ville liksom dela med sig! På kvällen hade vi gjort lite stekt ägg som han gladerligen satt och petade i sig och i vanlig ordning ramlade 70% utanför. Jag satt med min hand på brickan framför honom efter att jag just skopat upp lite ägg och lagt i hans tallrik när jag känner en liten hand i min. Handen släpper försiktigt ner några bitar stekt ägg. Jag tittar på honom och han ler med hela ansiktet. Ville typ gråta för att det var så fint.

Ja, jag fattar att det här kanske är helt orimligt för er utan barn men för mig var det fantastiskt! Lelle gobben.

ägg i håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar