torsdag, mars 17, 2011

30 egocentriska dagar.

Jag har funderat på att göra det här länge nu och eftersom jag gjort en nystart så är det väl ett fint sätt att presentera mig för nya (och gamla) läsare. Det är väl meningen att man ska ta en punk varje dag men jag tänkte nog freestyla och ta en punkt när ispirationen finns, ni får stå ut med det.

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?

Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – En vana som jag önskar att jag inte hade
Dag 09 – Den här typen av killar faller jag för
Dag 10 – Varför började jag blogga?
Dag 11 – Nio sanningar och en lögn
Dag 12 – Bloggar som inspirerar mig
Dag 13 – Den här personen vill jag byta liv med för en dag
Dag 14 – Låtar jag lyssnar på när jag är glad/ledsen
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Mina syskon
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Vad skiljer mig från alla andra?
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick


 
Det här kan bli spännande, eller så går det åt skogen. Vi får se. Känns roligt i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar