tisdag, mars 22, 2011

Dag 06 - Min dag

Eftersom jag somnade ganska tidigt igår slog jag upp ögonen redan 07.15 imorse. Messade Sarah för att höra om hon var promenadsugen i det vackra vädret och det var hon. Vi promenerade i ca en timme och avhandlade viktiga samtalsämnen. Efter det började jag med lite ärenden. Köpte kattsand på storheden och drog en liten repa på HM men där blev det inget handlat. Efter det åkte jag med lite kartonger till återvinningen och sen hem. Passade på att uppdatera bloggen lite innan jobbet och lyckades komponera ihop det nedanstående. 13.15 var det dax att åka till jobbet och här har jag varit sen dess. Jag kör traversen och snart är det hockeydags. När jag slutar 22.00 ska jag åka hem och träffa M som jag inte sett på 8 dagar! Det blir ett kärt återseende, behöver ju inte gå in på detaljer vad vi ska hitta på, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar