söndag, oktober 16, 2011

Ja.

Idag har jag en sån där dag. En mycket konstig dag. Jag är inte på dåligt humör alls, tvärt om(Solen skiner!). Däremot så har jag någon slags noja att alla tittar snett på mig, att jag inte är välkommen, önskad och uppskattad. Jag känner mig bara i så vägen! Tur att man kan tänka lite längre och inse att det kanske inte är så. Ibland får man helt enkelt hindra sig från knäppistänket.


Har varit och kört axlar/triceps nu på morgonen och som det stolpskott jag är så glömde jag att slå av lysena på dodgen. Den startade inte när jag var klar. Så otroligt klantigt! Jaja, det är väl sånt som händer. Synd bara att sånt händer mig lite väl ofta. 


Snart ska jag iväg till Elina på kalas, måste bara vänta ut söndagssteken innan jag kan dra. Den är i ugnen sen några timmar tillbaka på 85 grader och gottar sig rejält! Återkommer med resultatet. Kommer att göra lite kostmodifiering framöver, men det tar vi i ett annat inlägg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar