söndag, oktober 16, 2011

Morrn!

Sovmorgon för mig! M däremot var tvungen att kliva upp 04.00 för att åka till jobbet. Dessa driftstopp alltså. Det kommer bli en bra dag idag, det märks. Ett magiskt lugn ligger som ett duntäcke över Luleå, alla ligger väl hemma och är bakis. Utom jag då. Själv funderar jag på om man ska kliva upp och börja laga middag, tänkte steka en köttbit på låg värme och det tar ju ett tag. Kryddburken is the place to go om man vill köra långkok och kvalitetshusman. Återkommer med resultatet.


Idag ska vi köra axlar och kanske lite triceps, har dock fortfarande cpträningsvärk sen ryggpasset. Ha en bra dag nu! 


Ps. Varför är vi så dåliga på att kommentera? Det är ju typ 100 pers om dagen som läser..

2 kommentarer:

  1. Är ju lite blyg sådär. ;)
    Men ska vi göra en deal? Jag kommenterar -allt- du skriver, om du kommenterar -allt- jag skriver (när jag släpper min hemliga blogg till offentligheten). :P

    SvaraRadera
  2. Deal! men då behöver jag ju adressen, helst igår ;) Pöss!

    SvaraRadera