onsdag, oktober 05, 2011

Lilla familjen.

Dom är så fina och räcker så gott och väl just nu. Av någon outgrundlig anledning hat flera frågat om vi ska ha barn?! Jag har inte gått upp i vikt på typ ett år och jag dricker fortfarande sprit ibland. Jag blir så himla upprörd. Jag tycker att det är mycket oförskämt och okänsligt att fråga om sådana saker. Tänk om man försöker skaffa barn men inte kan få? Personligen känner jag mig bara som en fet kossa när någon frågar. Ser det ut så eller? Jag tycker inte att jag ser gravid ut, men självförtroendet får sig en riktig känga. Det är faktiskt ingen annans ensak när jag och M ska skaffa barn. Och när det väl sker väljer vi själva när vi vill dela med oss om det. När någon frågar när det är dags ignorerar jag eller svarar att det lär dröja, men egentligen vill jag skrika "skit i det du!". Vi är 24 och 25 år och har inte bråttom. GET OFF MY BACK.

Här ser ni dom, min lilla familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar