fredag, oktober 07, 2011

Need foodz. NAO.

Oj vad trött jag blev! var tvungen att ta 45 på soffan, välbehövligt as hell. Inte så konstigt att man är trött, körde morgon IW och sen hade jag lovat att träna i gymmet med Ia[Ija] 12.30 så det var ju bara att åka dit igen. Hon ville dess utom ha en riktig omgång och pressade mig att köra tungt, så vi var helt slut efteråt. Men väldigt nöjda och glada! Brukar inte köra dubbelt såhär, händer enstaka gånger. Kör jag kondition kanske jag tar en eller två muskelgrupper efteråt och möjligtvis tar jag en promenad. 


Nu till problemet. Jag är hungrig. Jag har ingen aning om vad vi ska äta. M är ju inte direkt bäst på att hitta på fredagsmat(alltså lite roligare mat). Frågar man honom får man oftast korv och mackisar till svar eftersom han typ avgudar den rätten. Hade egentligen velat köpa hem något käk men vill inte ha hamburgare, kina eller pizza och då krymper ju utbudet genast. Plus att kontot inte direkt svämmar över av pengar. Måste fan diskutera detta med M. Jag återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar