måndag, oktober 24, 2011

Resultatet.

Så här bra blev det för det nyfikne! En färgad varm utväxt på mitt skabbiga blonda hår. Men nu mår det rätt bra! Äntligen lite fräsch igen.
För första gången i mitt liv har jag "klagat" hos frisören. Efter första infärgningen kände jag att det inte var helt jämt plus att det var någon liten fläck på det ljusa så jag samlade mod till mig och sa att jag tyckte det kändes lite fläckigt. Det var skönt för efter andra infärgningen så kändes det hundra procent bra. Det är så himla läskigt att ha synpunkter på någon annans hantverk. Men så himla viktigt! Jag som kund ska ju inte behöva gå hem efter att ha betalat 1500 för att sen känna att jag kunde gjort det bättre själv. Jag tror dess utom att en frisör uppskattar en ärlig kund, så länge man lägger fram det på ett hövligt sätt. Men rätta mig om jag har fel..?

4 kommentarer:

  1. Du har helt rätt! :-)
    Ante säger alltid hur viktigt det är att kunderna kommer tillbaka och säger om det är nåt som inte blev bra!

    SvaraRadera
  2. sofia: Ja, det gäller ju bara att göra det på rätt sätt! För mig löste det ju sig riktigt bra och jag gick hem helnöjd istället för halv :)

    Linda. tack bejbiiii! <3

    SvaraRadera
  3. frida snorfräs håkansdottir24 oktober 2011 kl. 22:03

    gudars va skitsnyggt de blev! du är inte så pjåkig du ;)

    SvaraRadera