torsdag, november 03, 2011

5-minuters pyssel.

Har inte så supermycket inspiration just nu till något annat än att baka(?) vilket inte håller i längden om jag vill fortsätta kunna ha mina kläder så jag ägnar mig små korta stunder till att pyssla lite och hittat tillbaka till inspirationen. Det kan vara julklappsinslagning(jag vet, tidigt), tecking eller dylikt. Nu har jag tagit mig tid att göra en ny "ingen reklam, tack"-lapp till våran dörr istället för den befintliga maskeringstejpbiten. Så här blev det, lite roligare än innan;


Jag har funderat på en sak. Jag har ändå ganska många klick per dag, men inga kommentarer nästan. Det är helt ok att ni vill vara hemliga. Men vad vill ni läsa om? Ni kan ju vara hemliga ändå! (fast det hade varit kul om ni berättade lite om er själva)

2 kommentarer:

  1. Hej, jag heter Linda och jag är 28 år och lider av jordens 30-årskris just nu. Tycker om att åka rullisar, klappa min katt, äta godis och spendera mina pengar på saker jag egentligen inte behöver. Ibland smyger jag utanför ditt sovrumsfönster oxå, i mörkret. Jag gillar hösten. Då är det jättemörkt. Smygvänligt. ;)

    SvaraRadera
  2. Du verkar ju vara en alldeles utomordentligt trevlig person! ska vi kramas? jag föreslår lördag där vid 23-snåret, då är nog jag som mest rödvinssugen ;)

    SvaraRadera