onsdag, november 30, 2011

Bloggen får lida.

Det blir lite tunt med uppdatering nu när jag börjat på sminkaffären. Det är ju heltid och även fast jag sällan börjar före 10.00 så går morgonen åt till att träna och lägga på jobb-ansiktet. kan ju inte jobba i en sminkaffär utan smink!

Igår hade vi klubbkväll och jag skötte gästlistan och alkoholserveringen, en riktig skön uppgift. Stundtals var det ganska lugnt så jag surrade på lite med vimmelfotografen om allt mellan himmel och jord. Har aldrig träfat människan förut men hon var soft att snacka med så det kändes som om vi redan kände varandra konstigt nog.

En annan grej som är lite rolig är att jag är med på sminkaffärens facebooksida ganska mycket. Det är dock ganska svårt att urskilja eftersom det mest är detaljer...

denna till exempel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar