tisdag, november 29, 2011

IW 45 07.00

Good morning! Har just kommit hem från ett IW-pass med Elin, grymt skönt att slippa gå ensam i ottan och kriga. Det var lite kul faktiskt, hon hämtade mig och jag hoppade in i bilen med en celsius i handen och där satt hon - med en celsius i handen så vi drog en liten morgonskål. Träningen har fått lida lite grann nu när jag börjat utbildningen på heltid, jag har verkligen ingen ork att fara efter jobbet vid 19 så det kommer nog att bli mycket morgonpass både i gymmet och IW. Den här veckan kommer se ut ungefär på följande sätt;

Måndag: Powerwalk ca 75 min
Tisdag: Indoor Walking 45 min
Onsdag: Gympass(Biceps, axlar, mage)
Torsdag: Powerwalk 45-75 min
Fredag: IW 45 min
Lördag: Vila
Söndag: RD-träning 90-120 min + rygg, triceps, bröst

relativt lugn vecka med mycket kondition, dagarna då jag går är ju i princip vila, aktiv vila. Lördagen blir nog helt träningsfri eftersom det först är jobb hela dagen och sen libanesiskt julbord med sminkaffären.
morgonmys med tända ljus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar