måndag, november 28, 2011

Ny jacka.

Förra veckan pajade jag min dragkedja på min parkas som jag älskar. Den var skitbra att ha när det var mellankallt, för varmt för dunjacka men för kallt för ofodrad jacka. Dragkedjan gick sönder och jag ha inte vågat fråga mamma ännu om hon kan laga den eftersom jag misstänker att det är ett ganska drygt projekt. Så jag har alltså köpt en ny,den här;
Har inte bestämt om jag ska behålla den ännu, misstänker att den är i kallaste laget. Men den var så fin! formen var helt lysande och dom små bollarna var ju bara för gullig. Kände mig lite som rödluvan i den, fast o-röd. Ååh, jag vet inte. lutar nog åt att den får bo kvar(bland mina resterande miljoners jackor).

1 kommentar:

  1. Men gullejackan! Alla jackor kan bli lite varmare med en extra tröja under. Med dom orden vill jag alltså ha sagt: BEHÅLL! :)

    SvaraRadera