tisdag, november 15, 2011

hantelset.

Hej hej hallå!
Idag är jag måttligt seg efter ett hårt ryggpass och RD-träning, har diverse träningsvärk så att säga. Får se om det blir något gymmande alls idag, känner mig gode mör. dock är jag lite sugen på att införskaffa mig dessa jäkligt prisvärda hantlar från Jula. Då kan man ju köra en hel del hemma när man känner för det. Med totalt 19 kg kan man ändå få in rätt mycket övningar, det gäller bara att vara lite påhittig! Nu ska jag äta brunch och ta mig ut på en promenad. Hörs senare!

Maua om 6 månader? hehe. 

9 kommentarer:

  1. Tycker det låter som att du behöver en vilodag faktiskt.. Tänk på att det snart är matchdags! :)

    Ja köp, köp, köp! Så kan vi tävla om vem som är närmast bilden om 6 månader ;)

    Kram Terése

    SvaraRadera
  2. Jo, det blir vila idag. Fast innan i söndags hade jag ju haft typ fem vilodagar så nog vilas det endel ;D Det får nog fasiken bli ett set, så man kan köra när peppen infinner sig :)

    SvaraRadera
  3. Är glad att ni är på samma lag som mig.

    SvaraRadera
  4. Det är ett smart drag linda!

    SvaraRadera
  5. Hihi, köp ett set du med Linda så kan du vara med i vem-som-är-biffigast-om-ett-halvår-tävlingen! ;)

    SvaraRadera
  6. TT: HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA! Det var det roligaste jag hört på länge. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAA! ;)

    SvaraRadera
  7. Vi har ett hemma, köp, köp, sjukt värt :-)

    SvaraRadera
  8. Emma, vad kör du för övningar? :)

    SvaraRadera
  9. Just nu kör jag ingen styrketräning alls (skämmes skämmes) trots att vi har ett helt hemmagym med skivstång och bänk...

    Men brukade köra dom vanliga, bicepscurl, hammercurl, kickbacks, några axelövningar och så, rätt basic :-)

    SvaraRadera