måndag, november 14, 2011

Mini skillz!

Idag har jag gjort något jag borde gjort för minst ett år sedan. Jag har gjort klart alla mina minimum skills. Det innebär att jag bland annat kan åka 25 varv på 5 minuter, ge och ta whips och pushes med mera. Eftersom jag tränat i snart tre år så är det här grejer jag kunnat ett tag, har bara inte fått fingrarna ur och gjort det. Men nu är det gjort och det känns riktigt bra, nu kan jag lägga det bakom mig.







Grattis till alla andra tjejer som redan klarat det, ni är superduktiga!

4 kommentarer:

  1. Då är det bara teorin kvar... Vill du ha en pluggareglerochätakakorkväll ngn kväll? :)

    SvaraRadera
  2. Svar ja, en utomordentlig idé fru Lawless! :)

    SvaraRadera
  3. Då tycker jag att vi styr upp det ngn mörk kväll när vinden viner utanför fönstret. :)

    SvaraRadera