söndag, november 06, 2011

Maua ♥ Palt

Känner mig som en uppsvullen uttorkad ballong just nu. Varför? Jo, vi har bjudit M:s mormor och mamma på palt. Det är alltid kul med middagsgäster, speciellt dom vi hade idag eftersom dom är så himla glada och tacksamma över att bli bortbjudna.

Det blev både vanlig palt och palt med fläsk i. Personligen bryr jag mig inte så mycket om det är i eller inte så länge jag får fläsk på sidan av. Totalt användes ca ett kilo rimmad picpicbog(det blev över också). Jag äter palt med lingonsylt, smör och fläsk, det gör M också bortsett från en liten detalj; han kryddar sin palt med aromat! EEEW! Så otroligt äckligt. Fast priset tar nog en annan kompis, hon äter palt med antingen brunsås eller pepparsås. Det var inte gott, jag har faktiskt testat.

Nu ska jag jäsa i soffan resten av kvällen och tagga för måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar