lördag, december 31, 2011

-0,3kg!

Trots att jag ätit som en liten gris vissa dagar s pekade vågen på minus! Det är ju helt amazing, peppen steg till taket. Tre hekto är inte mycket alls på denna tid men jag hade nästan räknat med att jag gått upp. Det måste vara tack vare dom konsekventa besöken på gymmet som gör att förbränningen håller igång.                                              Idag är det nyårsafton och vi ska över till Ma och Pa. Jag gillar inte nyår så värst, maten och sånt är ju okej men det brukar alltid kännas så kaosigt och dekadent om man far på någon fest. Därför festar jag aldrig på nyår längre, vi brukar äta god mat och spela spel typ, helt i min smak. 
Gott nytt år på er rockers! 

5 kommentarer:

  1. Härligt!
    Gott nytt år :)

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år på dig med :)

    Kika gärna in på min blogg, och kanske lämna en kommentar? Du får såklart en tillbaka då. :)
    http://linneaflystam.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Tackk, jag är sjukt nöjd! god fortsättning!

    SvaraRadera
  4. Gott nytt år!

    (Oohh, vad är det för skojig app?)

    SvaraRadera
  5. Den heter VIktkoll, sjukt enkel men ändå kul att se sina framsteg :)
    God fortsättning Snyggve!

    SvaraRadera