fredag, december 30, 2011

WF-drogen.

Mamma är typ sur för att hon inte vinner mot mig i wordfeud efter en match. "Vi ska gå hem nu" sa jag. "NÄE, nu får vi faktiskt spela klart först" tyckte mamma fast man faktiskt har telefonen med sig när man går hem, vi hade ju ändå kunnat fortsätta? Tidigare sa hon att det var som lite som en drog. Tror jag kanske måste smygradera WF för henne, hon kan ju inte hantera det! Skämtosido, hon är rolig. Hon skrev nyss grattis för att jag vann, Haha sa jag, det menar du inte! Jo men det svider. Lugn mamma, du kommer snart krossa mig.

Båda katterna fastnade på bild idag, det händer inte ofta efter som dom egentligen typ inte gillar varandra. M ropar "kom och titta vad gulligt, dom ligger båda två på puffen!". En riktigt wow-upplevelse, och jag är inte ironisk. Marvel ser så jälka spak ut på bilden med öronen lite bakåt, han blir typ misstänksam när det ska fotas. Ninja är rund och liten.

1 kommentar:

  1. Söt blogg och .. Gott nytt år, cutiepai! Min kompis älskar att blogga, men skulle dock vilja ha lite fler läsare .. hjälp mig att sprida denna shoutuot för hennes blogg, hon skulle bli jätteglad för en liten höjning i statistiken! Hon är galet söt och helt otroligt snäll, rolig och adorable, och en damn bra vän, och .. just därför gör jag detta för henne!^^ Sååå .. var nu snälla och kika in på hennes gulliga blogg<3 tack och hejdå! /F^^

    SvaraRadera