onsdag, december 21, 2011

-0,6 kg!

Japp, det hade släppt lite den här veckan också. Inte fullt så mycket som förra men det är nog tur för det hade nog betytt att jag är en sån som gillar att späka mig själv vilket jag inte gör. Jag är faktiskt jättenöjd; -2,6 kg på två veckor är ju faktiskt sjukt bra! Jag känner mig faktiskt smalare, kläderna sitter ju bättre!

Nu kommer nästa utmaning, att inte gå upp i vikt under julhelgen. Klarar man det? Jag har sagt att minus kommer det inte bli eftersom jag inte vill sitta och peta i mig sallad på julbordet men att jag kommer att käka med eftertanke. Inget frosseri är ju planerat men däremot en massa njutning. Dock är jag så jäkla nervös för att gå upp nu så att längtan efter njutning har blivit lite stressfaktor. Så skärpning Maua! Relax var det...

2 kommentarer:

  1. Äh, för att öka typ 0.5 kg i ren fettmassa så måste du äta dryga 3500 kcal har jag för mig att det var!

    Så tränar du dessutom så kan du ändå unna dig :-) så var inte orolig, skulle du öka så är det säkerligen vätska som lossnar efter nån vecka!

    SvaraRadera
  2. Grymt med nedgången också förresten :) tycker det är en lagom nivå att ligga på så man inte tappar massa muskler också!

    SvaraRadera