tisdag, december 20, 2011

Träningskompis!

Åh, jag är så glad! Jag ska träna med Camilla i morgon, hon ska följa med på lunch-IWn. Så himla kul att hon nappade på mitt lilla erbjudande. Mina gamla träningskompisar är toppen, love you all, men det är så roligt att få introducera någon ny. Hoppas hon gillar det.

Jag ska köra dubbelpass imorgon btw, IW vid 12 och zumba vid 17.30. Brukar sällan träna dubbelt så det ska bli spännande att se vad kroppen säger. jag tror det kommer att gå frikkin galant! Egentligen kör jag dubbelt idag också, morgon-IW och RD-träning 21.00 men det känns ju hur chill som helst, RDn är ju inte för träningens skull utan för hjärtats.

4 kommentarer:

  1. Kul! Körde sjukt mycket IW förut.
    Jag hade gärna också nappat, men jag är så himla blyg :-|

    SvaraRadera
  2. Haha men Emma, var inte det :) Vi kör nånting efter jul, promme typ! :)

    SvaraRadera
  3. Måste fråga en bloggrej, hur får du inlägget att visas under två eller flera etiketter? Jag kan alltid bara välja en kategori att lägga inlägget under...

    SvaraRadera
  4. Jo men du lägger bara till dom och klickar i sidan vilka etiketter du vill ha, den sidan där inlägget skrivs.

    SvaraRadera