måndag, december 19, 2011

Dagen D hela veckan.

Godmorgon?! Ställde ingen klocka så nu är jag väldigt utvilad, sov till typ... Tio? Nån gång ska man väl göra det också. Det är som att julen har börjat nu, det är måndag på julveckan. Ikväll får jag träffa Anna och hon ska styra upp mitt hår, det tråkigaste håret i hela världen. Sen kommer min sjukt efterlängtade kusin Joel och hans lika efterlängtade tjej Veronica, sen syrran med familj. Och hela kalaset avslutas liksom med julafton. Åh, underbara vecka!

Jag och M firar två årsdag på torsdag men det lär ju knappast hinnas fira, det är så mycket runt i kring. Det gör ingenting, hela livet känns ju som ett enda firande ibland. Har bokat in en massa träningspass redan nu så jag inte ska tappa så mycket av motivationen och bara sitta och gotta mig i godis hela julen. Det funkar liksom inte när jag kommit såhär långt.

Vi tog förresten nya bilder igår och till min glädje så syns det faktiskt ännu lite mer att jag börjar gå ner i vikt, kläderna sitter faktiskt mycket bättre och det är ju ren lycka!

3 kommentarer:

  1. Haha, jag har väl det ;) hoppas du delar med dig med dina sen när du är klar med din deff! Du är SÅ duktig!

    SvaraRadera
  2. Ja, om jag vågar, före-bilderna är ju HEMSKA :/

    SvaraRadera
  3. Klart du vågar :) min var också hemsk (jag vågade ju bara ta en också, haha)

    SvaraRadera