onsdag, december 28, 2011

Hej livet.

Om jag ska vara helt ärlig är det väldigt svårt att komma tillbaka till hälsosamma livet igen. Träningen går fint, precis som vanligt innan jul men maten. Åh. Vi äter nyttiga måltider och brödavvänjningen är tillbaka men det som ibland råkar slinka ner i mellan är inte så där supertoppen. En lussekatt här, en tryffel där. Det är inga mängder med onyttigheter men jag vet ju att det räcker alldeles lagom till att hindra mig. Ska verkligen försöka vara lite hårdare till och med mätningen 11/1 med undantag nyårsmiddagen då man får äta kolisar och efterrätt, samt helgen då vi åker på spa då det också är ok. Min födelsedag vet jag inte hur jag vill hantera. Jag är ju inget fan av tårta direkt men det kanske förväntas att man bjussar på något? Helst av allt hade jag velat ta med mina vänner på någon restaurang för käk och en bärs men jag vet inte vad folk är upplagda för.

Btw, jag tror att lilla M är nöjd med sin julklapp. Han fick ju ett Wii av mig och det har blivit några timmars spelande sen julafton. Nyss frågade han mig om jag skulle sitta vid datorn ett tag så han kunde spela. Haha, gulligt att fråga om lov men det behövs ju verkligen inte!

1 kommentar:

  1. Har testat rosenrot för länge sen, men kände ingen skillnad då. Hoppas på att Chi san kan hjälpa, det innehåller ju bl.a. rosenrot!

    Känner igen det där med "lite här, lite där", det är så lätt att man bara går och tar när det finns, även fast man innerst inne vet att man inte vill riktigt.

    SvaraRadera