torsdag, december 29, 2011

Luleå Roller Derbys Kalender!

Den kom innan jul och nu är det dags att promota den. Laget kommer att finnas i smedjan i morgon(fredag) under dagen och sälja våran fin-fina kalender för en liten hundring. Alla pengar kommer gå till föreningen så att vi bland annat kan fortsätta träna(lokalhyra), anordna matcher och andra roliga event(ingen glömmer väl den grymma fundraisern vi hade?). Ni kommer väl och köper en? Den är riktigt fin att ha på väggen.
I år är Mean Machina och Papa Smurf Augusti månad.


Ps. Vill du ha en kalender och du inte bor i luleå så kan du lämna en kommentar med din mail, så ordnar  jag det! Ds.

2 kommentarer:

  1. Vad häftigt hår! Du passar verkligen i lite extremare färger :)

    Tänkte ju fota i morse, men glömde, sen åt jag frukost och vill helst ta när jag är tom. Ska försöka be Erik ta på lördag, så man får från olika vinklar och håll!

    SvaraRadera
  2. Tack, jag saknar det något fruktansvärt.

    Håller med, bilderna tas bäst när man är oäten och minst påverkad av maten. Ska nog köra en vägning i alla fall på lördag, får se vad vågen säger om jag ens vågar ta bilder :S

    SvaraRadera