måndag, januari 09, 2012

Broccolikillen i soffan.


Herr M i ett nötskal. Gissa vad vi bara råkade få med oss hem från IKEA? Jo, en mjukisbroccoli. Vi sa;  vi får väl fundera om vi kan ge bort den till något barn men jag vet att broccolin är här för att stanna. Den matchar ändå soffkuddarna.

Han är så jävla rolig och vi är så lika. M har fått restriktioner om att han inte får fråga mig om jag vill köpa mjukisdjur när vi är på IKEA, jag kan nämligen inte säga nej eftersom jag får dåligt samvete om jag gör det. Helt sjukt, jag vet. Han är likadan, skulle kunna köpa varenda jordgubbe på hela IKEA om han fick. Jag älskart.



Morotsbilden är väl ca 1 år gammal. Det verkar finnas ett mönster...

2 kommentarer:

  1. Har också posat med de där grönsakerna på ikea, haha:
    http://ettdussinpannor.blogspot.com/2011/08/rott-bar-mellan-benen.html

    SvaraRadera