måndag, januari 09, 2012

Tjejer jag gillar del 2.

Mia Skäringer: Hon skriver, pratar, andas och tänker så jäkla bra. Hon är min idol om jag nu har någon. Vissa saker känner jag igen mig i andra inte. Dessutom är hon helt vansinnigt vacker. Jag läser, tittar och lyssnar på allt hon gör och det berör mig varje gång. Mia och Klara i all ära, mycket roligt och smart men jag gillar nog bara allvarliga Mia bättre. Lyssna på hennes program i vinter i P1, sändes under annandagarna och finns på SR:s podarkiv.


Nigella Lawson: TV-kock från England. Ibland lagar hon lite konstiga saker, typiskt brittiska, men sättet hon gör det på, åh! Om jag hade spelat för andra laget hade jag velat ha henne som fru. Otroligt vacker och verkar inte skämmas för det. Jag är ju inte helt bakom flötet, jag fattar ju att programmen är uppbyggda så att man ska tycka allt är mysigt. Men det känns ändå så äkta, varmt och fluffigt, hennes liv. Marry me, Nigella!


Maja Ivarsson: Oh, en namnkollega! Nästan. Älskar hennes riviga röst och attityd, The sounds hade varit helt ointressanta utan henne. Hon är grymt snygg, har skön stil och som sagt, en grym röst. Nu läste jag dessutom att hon hade en flickvän när jag skulle googla fram en bild. Maja, another place, another time.

Det var damerna jag hade att bjuda på idag! Vilka tjejer inspirerar dig? Utseendemässigt/kreativt/intelektuellt/whatever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar