måndag, januari 09, 2012

Diverse.

Sitter och påtar på lite nya inlägg, bland annat ett  uppföljarinlägg om tjejer jag gillar. Kände att jag hade glömt några som jag gärna ville ha med. Det kommer väl senare idag eller i morgon. 

Skulle fota mina nya quads-snören tidigare, men katten la beslag på dom utan min vetskap så han fick vara med på bilden, den lilla tjuven. Dom är i den vackra färgen orange - som katten, mitt hår och såklart Slaughters egna lagfärg! Köpte även ett par regnbågsfärgade som var riktigt stiliga.


En annan lite rolig grej är att Cape East har länkat till mitt inlägg om just Cape East. But hey! Win-Win. Jag får läsare och dom får reklam, uppriktig sådan. Det kändes kul i vilket fall som helst eftersom vi hade en så himlarns bra upplevelse. 

Nu måste jag skvalpa i mig en proteinshake, känner att blodsocker och hunger börjar smyga sig på och det är för sent för att börja laga lunch. 16.30 är det dags för IW och jag känner mig ganska fräsch. Har haft lite ont i halsen i helgen men det har gått över? Hoppas det håller sig borta, har inte tiiid!

2 kommentarer:

  1. Oja, har ju läst en massa om dom och trott att dom legat betydligt högre i pris!

    Hoppas du får hålla dig frisk!

    SvaraRadera
  2. Det känns bra än så länge, just fräst av ett IW-pass. proppade lite extra ingefära och vitlök i middagen för säkerhets skull ;)

    SvaraRadera