torsdag, januari 12, 2012

Dagen i bilder.

Dagen började bra, katten var inte sugen på att följa med på teknikens hus. "Nepp", sa han och la sina små katt-armar i kors! Jag tog en bild på yours truly, hade liten rosett och knappörhängen. Det kändes fint. Snöflingorna var som lappvantar stora, det var också fint.



Jag, Camilla, Julia och Pinilla(som Jullan säger) var flera timmar på teknikens hus och det var exakt som man kom ihåg det. Vi flög flygplan, gjorde papper, lärde oss om vattenkraft, sprängde i gruvan, tittade på uppstoppade djur och besökte min gamla arbetsplats i miniatyr(SSAB). Jag blev väldigt nostalgisk där ett tag, kom att tänka på ett foto från min tidiga barndom som var taget där och saknade att vara barn lite. Sen gick det över eftersom jag kom på att jag fortfarande är ett barn. Inuti.

Åt minimandarin som var JÄTTEgod. Konstgreppskarin, det här måste ju vara något för dig. Dom är extremt lätta att sluka hela som en jätte skulle ha gjort!
Det har varit en bra dag trots hosta, tack för det kompisar och frukter.


2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig sett en minimandarin tidigare, detta känns oerört spännande! Är de pilliga att skala? (säger jag som ibland skalar vindruvor).

    SvaraRadera
  2. Man hade ju lätt kunnat tro det, så är inte fallet! dom är nästan lättare än vanliga mandariner, try it! Hemskt goda också. (Jag skalar också vindruvor)

    SvaraRadera