torsdag, januari 12, 2012

Mitt sista inlägg.

Det känns lite vemodigt just nu, det här blir nämligen mitt sista inlägg under kategorin julkänsla på säkert tio månader(jag är ju en sån som börjar tidigt och slutar sent). Har precis packat ner det sista, mina ärvda små glaspumlor som säkert är dubbelt så gamla som mig har fått åka ner i sin kartong. För en gångs skull har vi faktiskt packat ner alla saker i en sjukt bra ordning, jag kommer tacka mig själv dyrt och heligt när allt ska upp igen!
Men nu är det som sagt slut för i år, kategorin kommer att krympa och krympa tills den nästan inte syns. Men i november, då välkomnar vi den igen med stor, efterlängtad glädje. Fast nu längtar jag mest till lite mer närliggande händelser. Hejdå, vi ses snart igen små pumlor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar