fredag, januari 13, 2012

Från soffan.

Jag skulle ju egentligen varit på MUS idag eftersom mitt lilla jullov är slut men i morse när jag vaknade var förkylningen ännu värre så det vara bara att ringa Linn och säga att jag inte kunde komma. Eftersom vi inte är så många anställda är det viktigt att försöka att inte smitta ner varandra då det kan bli lite problematiskt om flera skulle vara hemma sjuka. 

Marre känner alltid på sig när jag mår dåligt, då vill han gosa in sig hos mig så nära han kan och ta hand om mig. Det slår aldrig fel. Han sov på mig i 6 dagar februari för ca ett år sedan, då jag hade skyhög feber. Djur är helt fantastiska. 
Tillbaka till dvalan nu, hälften vaken - hälften sovandes. Vi hörs lite senare och håller tummarna att jag mår lite bättre, visst då? 

2 kommentarer: